網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月10日 星期五

【睇到嘩嘩聲嘅蛋糕展覽】陳妙蘭作品像真度爆燈 朱玲玲收相機蛋糕:連張相都食得 __,朱玲玲,

近日香港有個睇到你嘩聲四起嘅立體蛋糕作品展覽,所有作品都係出自維他奶創辦人之一陳南昌個孫女,Christina陳少蘭手筆,像真度爆晒燈。日前佢嘅蛋糕展 ...




近日香港有個睇到你嘩聲四起嘅立體蛋糕作品展覽,所有作品都係出自維他奶創辦人之一陳南昌個孫女,Christina陳少蘭手筆,像真度爆晒燈。

日前佢嘅蛋糕展覽喺科大舉行剪綵儀式,撐場嘅嘉賓,統統都係收過佢驚喜生日蛋糕嘅朋友同客人,其中就有朱玲玲。

「佢送過幾個蛋糕俾我,每一個都好特別,有一個最深刻印象,就係佢知道我熱愛攝影,所以整咗一個相機蛋糕俾我。而個相機後面嘅螢幕,仲貼咗我一張相,可以吃得嘅相片,哈哈!好特別,又好好食,當刻更唔捨得切開。」朱玲玲說。

之後朱玲玲喺展覽狂集郵,同樣睇到嘩嘩聲。當日展覽開幕,連剪綵儀式切嘅燒豬,都係蛋糕。

展覽中,其中一套「婚紗」,連同「新娘梳妝枱」,都係食得落肚,有科技大學學生經過,竟然以為攪緊時裝展,佢哋估唔到呢批「靚衫」,查實係蛋糕。

另一個神級作品,就係一對品牌波鞋。話說該品牌嘅員工,去搵Christina攞走訂造嘅波鞋蛋糕,準備送去發佈會,點知員工竟然同Christina講:「我唔係要波鞋,我係黎攞蛋糕!」

Christina就話:「呢個咪係蛋糕囉!」可想而知,像真度幾咁勁。

讀設計出身嘅陳妙蘭,最初做立體蛋糕係為咗佢個囝囝。點知朋友見到個個都讚靚,於是成為佢嘅推動力,開設Christina‘s Creation蛋糕店。造蛋糕,翻糖較軟,要做到咁大型嘅立體蛋糕,好易塌下,所以Christina向難度挑戰好成功。

Indulgence by Christina’s Creation

立體蛋糕展覽

時間: 8/5—28/5

地點: 科技大學唐炳源唐溫金美展覽廳


鍾意就快D Share啦!