網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月10日 星期五

李泳漢:24小時On Call 李泳漢節衣縮食捱大仔女 __,李泳漢,

好爸爸!育有一仔一女的藝人李泳漢既要照顧家庭又拍戲,最近更要打理餐廳生意,無論經濟或時間上都難以分配。他坦言有小朋友後已節衣縮食,還練到24小時OnC ...


好爸爸!


育有一仔一女的藝人李泳漢既要照顧家庭又拍戲,最近更要打理餐廳生意,無論經濟或時間上都難以分配。他坦言有小朋友後已節衣縮食,還練到24小時On Call,幸好內心充滿正能量,積極面對困境。

李泳漢早前投資六位數字夥拍弟弟李泳豪開設日本拉麵店,第一次勇闖飲食業,投資可謂重錘出擊,他說:「我有信心會回本!呢個數目對我嚟講唔細,呢筆錢可以有好多用途,我有兩個小朋友,要好識得點樣運用錢,仔女係負擔,錢要用得其所。」不單是金錢,連時間同樣要懂得分配:「家庭對我嚟講好重要,小朋友係我嘅動力,做咩都為佢哋!依家要打理餐廳又要照顧小朋友,練到自己唔使點瞓,24小時On Call。(太太有冇幫手?)當然有,但佢都有做生意。」

養育小孩開支龐大,何況要養兩個,李泳漢坦言要節衣縮食:「未結婚前飲飲食食,去旅行好容易,但依家買對波鞋都要諗過。(爹哋有冇經濟支持?)冇!佢亦唔會!佢係以行動帶你入飲食文化,但佢唔會畀錢你去做,呢個唔係佢性格。」日子雖然艱難,但凡事有解決方法,他說:「做人係辛苦,要識得去面對!我係佛教徒,每一件事都要兩面睇,以正面去面對,世事常變,每件事都冇完美,做人要積極。」

凹凸兄弟 拍檔冇交嗌

兩兄弟拍住上做生意,問到會否驚有摩擦?李泳漢自信指未驚過:「我同佢性格好唔同,但感情非常好,大家都鍾意戲,會一齊睇一齊研究。至於搞餐廳,我對食物比較有研究,呢方面係我強項,佢就負責做管理,大家一凹一凸,互補不足。(意見不合點處理?)大家太了解大家,冇衝突位置。」至於會否放棄娛樂圈?他說:「一定唔會,我鍾意做戲,永遠到老都唔會退休。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!