網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月10日 星期五

同阿Sa一齊辣更 林峯做PTU摺凳還拖 __,林峯,蔡卓妍,阿Sa,

林峯新劇搶先在黃Viu播映。
林峯新劇搶先在黃Viu播映。林峯闊別香港螢幕五年的網劇《PTU機動部隊》,昨晚在黃Viu搶先播,這是林峯相隔十年再夥拍蔡卓妍(阿Sa),劇中除方中信、 ...


林峯闊別香港螢幕五年的網劇《PTU機動部隊》,昨晚在黃Viu搶先播,這是林峯相隔十年再夥拍蔡卓妍(阿Sa),劇中除方中信、張繼聰、溫碧霞之外,還有林雪、張錦程、石修、苑瓊丹等老戲骨壓場。昨晚一連播出三集,林峯似古惑仔又似PTU,阿Sa周旋三個男人,鬧吳浩康賤男、讚張繼聰極度聰明,林峯是默契爽快型。

採訪:嵐山

黃Viu煲劇平台昨晚首播的《PTU機動部隊》,全劇在香港實地取景,甚至有現役PTU警員參與演出,還有不少爆破和槍戰場面,令劇集更具真實感。昨晚連播三集,1O1O/csl客戶及Viu升級會員可以免費率先觀看,稍後NowTV及ViuTV都有得睇。昨晚劇情講述林峯演的卧底探員高家聲,成功瓦解黑幫後,重回警隊,但因長時間做卧底,行為舉止仍似足一個古惑仔。在一場追捕趙毅添演的鬼添行動中,竟然有賊贓失竊,林峯成為最大嫌疑者,令PTU內部分化,其他隊員更視林峯為眼中釘。



林峯相隔五年再拍的網劇《PTU機動部隊》,原來是他首次身穿警察制服,蔡卓妍更是首度參與劇集演出。 林峯相隔五年再拍的網劇《PTU機動部隊》,原來是他首次身穿警察制服,蔡卓妍更是首度參與劇集演出。

同苑仔最有火花

林峯受訪時說:「其實幾踩界,高家聲係個唔正路嘅警察,以暴易暴,幾有威脅性。」他表示與台前幕後都好有默契,尤其與「阿媽」苑仔最有火花,他說:「石柳姐真係唔使嗌cut機嘅,佢係對嘴王,帶畀大家好多歡樂。」今次是林峯第一次着軍裝演出,他大呼過癮:「以前都係便衣或卧底,今次制服誘惑呀!我哋試過唔使roll機時行近其他車,未行到埋去啲車已經走晒,又試過有外籍人士以為我哋係真警察,叫我哋幫手。」



林峯(右)不按規矩辦事,自言工作常踩界。

林峯(右)不按規矩辦事,自言工作常踩界。

被指「唔係女人」

阿Sa飾演硬淨沙展何慧玲,阿Sa第三集已爆seed狂鬧賤男吳浩康,劇中飾演吳浩康媽媽的麥玲玲,講明生一個一層樓,為此吳浩康積極籌備婚禮,此時阿Sa講出不育真相,換來不是體諒,而是侮辱。劇中吳浩康說:「你生唔到仔就唔係女人,男人掂你,都係因為唔使戴套。」激到阿Sa掟杯趕他走。

阿Sa受訪時說:「好嬲呀,好想撕爛個劇本,心諗係咪真係有人會咁講嘢,連跟場嘅茶水姐姐都睇到好肉緊。」阿Sa在劇中周旋於三個男人中,她說:「吳浩康係前男友,張繼聰係暖男,我哋之前唔太熟,但合作後發覺佢極度聰明,係會諗埋對手點做,會撞到idea。至於阿峯,好有默契,大家都係爽快型,最開心係同佢拍嘢好多嘢食,佢成日請大家食嘢,好難瘦。」



角色逐個睇

《PTU機動部隊》集好戲之人,角色間互生火花,個人心路歷程也大有空間發揮。



吳浩康侮辱不育的阿Sa「男人掂你,係因為唔使戴套」。

吳浩康侮辱不育的阿Sa「男人掂你,係因為唔使戴套」。
阿Sa跟張繼聰有感情線,盛讚他是「會撞到idea」的對手。

阿Sa跟張繼聰有感情線,盛讚他是「會撞到idea」的對手。
林峯指跟扮演其阿媽的苑瓊丹,拍攝最有火花,苑仔堪稱對嘴王。

林峯指跟扮演其阿媽的苑瓊丹,拍攝最有火花,苑仔堪稱對嘴王。




林雪再演PTU題材,謂「PTU精神就是執法,把壞人繩之於法。」

林雪再演PTU題材,謂「PTU精神就是執法,把壞人繩之於法。」
方中信演一個夕陽警察,跟溫碧霞有感情線。

方中信演一個夕陽警察,跟溫碧霞有感情線。
追捕趙毅添的行動中有賊贓失竊,累及林峯被懷疑。

追捕趙毅添的行動中有賊贓失竊,累及林峯被懷疑。

【今晚劇情爆發】同僚單打林峯摺凳還拖

今晚在「黃Viu煲劇平台」播出的《PTU機動部隊》,這集會上演大龍鳳,張錦程演的「和興盛」坐館茅躉榮,一直懷疑林峯拎走袋錢,碰巧在大牌檔遇上PTU隊員食飯,有人對林峯單單打打,林峯即拎摺凳準備還拖,幸得方中信演的劉建暉施計擺平。預告片中,見趙毅添用槍威嚇苑瓊丹一齊打麻雀,二人用視像通話,擺明要逼林峯代尋回失款。




鍾意就快D Share啦!