網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月10日 星期五

陳法拉:陳法拉低調有「婚」數 薛世恒證前妻再婚 __,薛世恒,陳法拉,

前夫薛世恒證陳法拉再婚!東網率先爆出陳法拉將秘嫁法籍猛料男友EmmanuelStraschnov,向來低調處理感情的她貫徹始終,對於秘婚一事,她說:「 ...


前夫薛世恒證陳法拉再婚!


東網率先爆出陳法拉將秘嫁法籍猛料男友Emmanuel Straschnov,向來低調處理感情的她貫徹始終,對於秘婚一事,她說:「我剛剛落機,多謝大家關心。我明天不是結婚,日後有好消息一定會跟大家分享。」

過往陳法拉對感情事一向低調,2007年與Neway太子爺薛世恒拍拖,之後秘婚,直至2013年離婚,女方都一直守口如瓶。如今法拉再嫁,原來薛世恒早已得知。他接受東網訪問時說:「佢有同我講,我都希望見到佢幸福,戥佢開心。(法拉今個月同你講?)差唔多,佢話唔想我睇到報道先知,所以有同我講,(有消息話喺香港時間周六結婚?)係大概呢個時候。(喺法國結婚?)唔清楚,(法拉都好care你嘅感受?)都係,大家都會update自己狀況。」薛世恒稱並不認識法拉的男友,也不會出席其婚禮。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!