網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月19日 星期三

姜濤慘角逆轉人生 __,

姜濤受景黛音鼓勵,會好好珍惜機會。
姜濤去年以大熱姿態勝出ViuTV的《全民造星》,隨即獲得不少機會,姜濤訪問中也有感而發說:「我冇諗過今次係咁enjoy去完成呢件事,拍戲同唱歌係兩回事 ...


姜濤去年以大熱姿態勝出ViuTV的《全民造星》,隨即獲得不少機會,姜濤訪問中也有感而發說:「我冇諗過今次係咁enjoy去完成呢件事,拍戲同唱歌係兩回事,對於我嚟講係一件好好玩嘅事,而且拍戲仲可以令我好放鬆,可以好幸運咁喺人哋嘅角度去體驗世界。」

問到有否希望嘗試飾演甚麼角色?姜濤說:「我好想試吓做啲好淒慘嘅人生,之後嚟一個大逆轉,變番做一個好成功嘅人。」問到可否放低偶像包袱時,他說:「如果有呢啲角色,真係冇問題,好慘都得,只要最後畀番我靚就得。」

撰文:何慧斯

相關新聞:【蘋聞重溫】薛家燕張智霖母子檔搵錢




鍾意就快D Share啦!