網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月19日 星期三

李佳芯:李佳芯畀甜頭大家:我最叻送奶露 __,李佳芯,

李佳芯要畀啲甜頭大家。藝人李佳芯(Ali)現身劇集《白色強人》的宣傳活動,劇集收視高開,同劇的馬國明稱若有更好收視就由女藝員負責露,對此,Ali反問說 ...


李佳芯要畀啲甜頭大家。


藝人李佳芯(Ali)現身劇集《白色強人》的宣傳活動,劇集收視高開,同劇的馬國明稱若有更好收視就由女藝員負責露,對此,Ali反問說:「我露咩?」之後語出驚人說:「我最叻係奶露。(咩奶露?)椰汁鮮奶露,甜品真係有奶露,女藝員要畀啲甜頭大家,所以送甜品。我係得呢啲奶,你哋想我畀咩奶大家。(着泳裝?)我阿媽都未見過。我係咸豐年時拍旅遊節目同拍劇集《波士早晨》有着過。(你好孤寒?)我係孤寒啲。(得男友見過?)連我自己都未見過。(今次突破吓?)我身材冇乜突破,呢個唔係我強項,大家集中番我嘅演技」

她反建議男藝人應該露腹肌:「依家大勢所趨,好多人鍾意睇男藝人露腹肌,而且我從來未見過馬國明有朱古力,佢個樣係天然呆,可能下面有排朱古力腹肌。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!