網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月19日 星期三

麥明詩:借一百萬畀朋友!麥明詩:唔還就以身相許 __,麥明詩,

麥明詩真係好夠義氣!前港姐冠軍麥明詩在尖沙咀出席無綫節目《明愛暖萬心》記者會,提到在節目《#後生仔傾吓偈》中講到為朋友可以去到幾盡話題,麥明詩自爆曾借 ...


麥明詩真係好夠義氣!


前港姐冠軍麥明詩在尖沙咀出席無綫節目《明愛暖萬心》記者會,提到在節目《#後生仔傾吓偈》中講到為朋友可以去到幾盡話題,麥明詩自爆曾借一百萬給朋友解困,令人嘩然。

問到借錢給甚麼朋友?麥明詩說:「係一個男仔圈外朋友,識咗六、七年,我個人都易信人,相信佢就算破產都會用一生嘅努力還畀我,佢都已經還晒錢。」問到可有收取利息?她笑說:「我冇要求,但佢還多咗畀我,大概多咗幾個%,咁幾好,呢排股市咁難觸摸,可以幫到我又幫到朋友。」問到與對方可有機會發展?她笑說:「冇乜機會,大家識咗六、七年,冇乜火花。」

問到可擔心會有更多人向她借錢?麥明詩笑說:「都OK嘅,可以收多啲利息,但係會建立審批制度,要係單身男士,唔還錢就要以身相許。」不過,讀法律的麥明詩透露今次借錢也有找律師朋友草擬借據,若對方不還,也可以申請對方破產,保障自己。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!