掃呢頁CODE去手機

2019年6月12日 星期三

劉丹:劉丹爆《愛.回家》停拍真相:係滕麗名! __,《愛.回家》,劉丹,愛.回家,滕麗名,

Ohno!原來……《愛.回家之開心速遞》演員劉丹與滕麗名(阿滕)、周嘉洛、吳偉豪出席運動用品店開幕,其中劉丹與阿滕試打乒乓球。見阿滕行路一拐一拐,她自 ...


Oh no!原來……


《愛.回家之開心速遞》演員劉丹與滕麗名(阿滕)、周嘉洛、吳偉豪出席運動用品店開幕,其中劉丹與阿滕試打乒乓球。見阿滕行路一拐一拐,她自爆本月初拍電影《尋秦記》時受傷,因為拍動作戲時不協調,搞到右膝韌帶撕裂9成,幸好她已完成《尋》的戲份,而該幕亦是臨尾先拍。她表示現時有繼續拍《愛》,但要撐住拐杖、腳架拍,之後要做微創手術,預計做完後要坐一個月輪椅,故笑言希望劇情可以寫她跛:「咁我就可以坐住輪椅拍,不過我未同公司講。」

劉丹道出停拍「真相」

聞言劉丹即笑言:「原來傳《愛》停拍係誤會咗你個人問題。」對於停拍傳聞,他表示都是今早睇新聞才知:「李寶安都講咗,係胡說八道,冇可能,但可能要就阿滕休息幾日。」阿滕亦笑言:「我仲已經請定假出年3、4月去滑雪,如果停拍我就唔使請假啦。(你到時滑到雪?)到時會冇嘢㗎啦,同埋都要做運動,如果唔係肌肉會萎縮。」

認楊冪有去小糯米生日會

另外,講到父親節將至,問劉丹可會三代同堂慶祝?他開心表示:「梗係會,個仔(劉愷威)依家喺大陸拍戲,到時應該會返嚟,不過我都仲有個女,所以點都係三代同堂。」而講到孫女小糯米日前5歲生日,他開心表示:「係呀,幫佢搞咗個party,大家都好開心,好多同學仔都有嚟,但最開心係啲家長,可以一齊聚會。」問到小糯米媽咪楊冪可有來?他坦言有,隨即扯開話題話小糯米爹哋很緊張party:「佢嗰陣喺大陸拍緊戲,但都用電話遙控啲裝飾,有好多氣球,同埋有個獨角獸成幾呎高。」他笑言:「孫女好開心,唔捨得啲氣球到喊,其實之前佢生日都係簡單幾個人咁過,但5歲生日就搞大少少。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!