網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月18日 星期二

【盧偉聰@五人的暴動】 黃秋生:搵個識降溫嘅出嚟啦,一隻牛咁! __,黃秋生,

【盧偉聰@五人的暴動】黃秋生:搵個識降溫嘅出嚟啦,一隻牛咁!17分鐘前6.12被政府定性為暴動,警員在清場過程,對手無寸鐵的示威者濫用暴力,甚至對記者 ...


  • 【盧偉聰@五人的暴動】 黃秋生:搵個識降溫嘅出嚟啦,一隻牛咁!
  • 17分鐘前




6.12被政府定性為暴動,警員在清場過程,對手無寸鐵的示威者濫用暴力,甚至對記者「記你老母」,被兜頭兜面噴胡椒噴霧、清場投掟150粒催淚彈,惹來全城怒吼。但昨晚警務處長盧偉聰在記者會的一番言論,變成全城笑話,呢個算唔算係配合特首的另類「降溫」法?

藝人黃秋生睇完警務處長發表,在fb留言:「大部份示威者都係各平示威者,我哋會視乎情況使用武力。盧偉聰 奇嘞!唔通記者又危險?醫護人員又危險?冇武器坐喺度,俾人兜面殺蟲水咁噴。又危險。個法國記者又危險,do it,do it佢哋個個識如來神掌所以危險。搵個識降溫嘅出嚟啦,一隻牛咁。浪費區長嘅心血。(五個人暴動,射一百五十粒催淚彈?你唔係咁恥笑你自己嘅警隊呀?OMG),唔該搵個有水平嘅出嚟啦。」之後寫上「 五人的暴動」,配張《復仇者聯盟》,變成新戲名!

在盧處長出嚟講「笑話」俾大家聽之前,秋生發表另一段妙論。「政治人物同做明星一樣,你要人乜都撐你,要好有魅力先得。如果冇,都係要腳踏實地,努力工作,忍耐力強。做嘅多,收嘅少。當然,好多人都想做明星,同埋以為自己係明星,咁咪賴嘢囉!」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!