掃呢頁CODE去手機

2019年7月1日 星期一

劉愷威:神隱一排 劉愷威為賀林夏薇32歲生日出山 __,劉愷威,林夏薇,

齊人就最開心喇!!!藝人林夏薇昨日(30日)32歲生日,一班圈中好友為她舉行生日會,當中包括蕭正楠、林子善父婦、胡定欣、趙希洛、敖嘉年、黃祥興、鄧智偉 ...


齊人就最開心喇!!!


藝人林夏薇昨日(30日)32歲生日,一班圈中好友為她舉行生日會,當中包括蕭正楠、林子善父婦、胡定欣、趙希洛、敖嘉年、黃祥興、鄧智偉、洪永城等,真係好熱鬧。不過相信特別嘉賓一定係劉愷威,因為自佢宣布與楊冪離婚後,已鮮有露面,照片中見佢攬實壽星女合照,笑容滿臉,精神飽滿相信已走出離婚傷痛。壽星女在蛋糕前許願,並留言表示:「感謝親愛的你們,收下所有的祝福!也希望大家都健康幸福。」而胡定欣就搞笑留言:「究竟係邊個生日?阿蕭,你肯定自己無企錯位?」

林夏薇接受東網訪問,她說:「原本冇諗過要特別慶祝,不過我的朋友們很有心,就幫我搞生日party,咁大家難得有時間聚會都好開心,因為平時大家都忙,可以陪我過生日很感動!」問到會否與老公出埠慶祝?她說:「暫時不會,要準備《十二傳說》宣傳同登台表演。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!