掃呢頁CODE去手機

2019年7月1日 星期一

【快高長大呀】陳展鵬與單文柔囡囡百日宴 小豬比胖嘟嘟好可愛 __,單文柔,小豬,小豬比,羅志祥,陳展鵬,

(IG圖片)
陳展鵬與單文柔去年10月舉行婚禮後,今年4月榮升父母,單文柔為陳展鵬誕下七磅囡囡「小豬比」,並取名Quinta。原來夫婦二人今日七一為女擺百日宴,有份 ...


陳展鵬與單文柔去年10月舉行婚禮後,今年4月榮升父母,單文柔為陳展鵬誕下七磅囡囡「小豬比」,並取名Quinta。原來夫婦二人今日七一為女擺百日宴,有份出席的黃建東於Instagram上載跟陳展鵬一家三口合照,留言說:「今日係小豬比百日宴,祝 Quinta bb健健康康、快高長大、最緊要大個咗孝順父母!」



相中單文柔穿上碎花裙,雙手抱住囡囡「小豬比」,小豬比則穿上淺色格仔衫及戴上頭飾,胖嘟嘟的十分可愛。



初為人父母的陳展鵬和單文柔,不時在社交網分享湊B樂照片,例如幫囡囡沖涼、換片和餵奶等等,不時抱囡囡去街。而陳展鵬出席活動時,透露自己不時唱英文歌給囡囡聽,又表示希望囡囡先學識叫媽媽,之後才叫爸爸,認為太太生囡囡辛苦,所以該先叫媽媽,笑言太太開心他便開心,錫老婆錫到燶。



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!



(IG圖片) 黃建東今日出席陳展鵬與單文柔囡囡百日宴(IG圖片) 黃建東今日出席陳展鵬與單文柔囡囡百日宴(IG圖片)
陳展鵬經常晒湊女溫馨照片。(IG圖片)

陳展鵬經常晒湊女溫馨照片。(IG圖片)
小豬比很可愛。(IG圖片)

小豬比很可愛。(IG圖片)
陳展鵬與單文柔為囡囡舉行百日宴。(IG圖片)

陳展鵬與單文柔為囡囡舉行百日宴。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!