掃呢頁CODE去手機

2019年7月1日 星期一

【引渡惡法】何韻詩難忍「前輩」懶高尚 深夜IG撰文斥荒謬 __,何韻詩,

30年前六月四日,寫下近代中國令人痛心一頁,香港藝人發起《民主歌聲獻中華》聲援學生,出席藝人多不勝數;三十年後在同一個地方,同樣一班藝人,卻出席昨日的 ...


30年前六月四日,寫下近代中國令人痛心一頁,香港藝人發起《民主歌聲獻中華》聲援學生,出席藝人多不勝數;三十年後在同一個地方,同樣一班藝人,卻出席昨日的撐警集會。譚詠麟昨日在集會中,講到不想談政治,30年前曾於阿倫同台的黃耀明,昨晚在IG發文開導,明哥指譚詠麟口中的「不想談政治」是自欺欺人。

相關新聞:【引渡惡法】男子fb發帖「頂唔順」 失蹤4小時後報平安



而今早凌晨,何韻詩亦於IG上撰寫長文,公開批評「同行」:「老實講,我其實一直都對所謂『同行』所謂『前輩』比較忍讓,始終都叫做同一個界別,就算點俾記者問,點嬲都好,都盡量唔想點名批評。但原來荒謬只會更荒謬,墮落原來可以如此沒有盡頭,唔可以出聲支持嘅,有苦衷嘅,算,我可以諒解。」



何韻詩痛心疾首的寫道:「但要走上台聲援再向弱者踩多幾腳嘅呢啲,絕對不能容忍。一個二個雙重標準,什麼『不談政治』?當年無利益衝突就高調支持北京學生,去跑馬地表現悲壯;過咗三十年時勢唔同喇,而家你地自己屋企有事啊,要你地支持學生就懶高尚『不談政治』,極權要你地低頭就乖乖站台?一知半解、睇咗幾條片就覺得掌握真相嘅人,你哋冇資格批評我哋嘅年輕人。你哋催眠到自己,都說服唔到真正嘅香港人。」

相關新聞:【即時交通】港鐵料7.1遊行人多 港島綫列車或會飛站 



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!




鍾意就快D Share啦!