掃呢頁CODE去手機

2019年7月1日 星期一

【女神回歸】陳瀅超高衩裙逛法國街頭 蔡思貝:I want to see more __,女神,蔡思貝,陳瀅,

【女神回歸】陳瀅超高衩裙逛法國街頭蔡思貝:Iwanttoseemore20分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入陳瀅出道初,推出過性感 ...


  • 【女神回歸】陳瀅超高衩裙逛法國街頭 蔡思貝:I want to see more
  • 20分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


陳瀅出道初,推出過性感寫真集,隨即被宅男封為女神。不過近年陳瀅忙於拍電視劇,已經鮮有影靚相。近日她放假飛法國小休,在浪漫之都,女神即悉心打扮,穿白色露大背超高衩裙在街頭留影,邊玩邊在社交平台派褔利,一班好友見相也有留言大讚。其中蔡思貝更有要求:「I want to see more。」睇嚟女神享受假期之餘,要繼續po靚相跟大家一齊分享了。

着短褲仔的陳瀅,同樣吸引。

呢個角度,畀大家睇多少少她的靚背。

白長裙配西裝外套,陳瀅好有女人味。

初出道推出寫真集,陳瀅隨即成為宅男女神。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!