網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月12日 星期五

陳少霞:99%相似!陳少霞餅印B女絕密曝光 __,陳少霞,

真係好似媽咪!已經息影嘅陳少霞為61歲有米老公李文輝於本月11號順利誕下6.2磅的女兒,囡囡取名書雅(Esther)代表聖潔的愛情。有指B女似爸爸之餘 ...


真係好似媽咪!


已經息影嘅陳少霞為61歲有米老公李文輝於本月11號順利誕下6.2磅的女兒,囡囡取名書雅(Esther)代表聖潔的愛情。有指B女似爸爸之餘,仲好似媽咪添,不過大家到依家都仲未睇過B女盧山真面目。

唔使心急,Esther終於曝光喇!佢真係同媽咪好似,由其係個鼻同下巴,簡直倒模一樣, Mini版陳少霞正式同大家Say Hi!

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!