網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月12日 星期五

「舊情敵」碰頭 安德尊同兆尊仲係好友 __,安德尊,鄧兆尊,

車厘子與安德尊曾傳緋聞。
「舊情敵」碰頭安德尊同兆尊仲係好友昨日不少祥哥與祥嫂的生前好友往弔唁,包括汪明荃、阮兆祥、何麗全、蔡一傑與兆尊的紅顏知己車厘子等。曾傳出與鄧兆尊因爭車 ...


「舊情敵」碰頭 安德尊同兆尊仲係好友

昨日不少祥哥與祥嫂的生前好友往弔唁,包括汪明荃、阮兆祥、何麗全、蔡一傑與兆尊的紅顏知己車厘子等。曾傳出與鄧兆尊因爭車厘子而不和的安德尊,昨晚一身黑西裝到場,被問到是否與兆尊和好?他說:「不嬲都係朋友,(同祥嫂定兆尊熟啲?)兩個都熟,過年會同祥嫂拜年。(兆尊呢?)間唔時會見到,我同佢係好朋友,人生都幾十年啦,你哋(記者)有心喇!」對於祥嫂離世,他表示難過。

汪明荃逗留近40分鐘才離開,講到跟祥嫂的難忘回憶時,她說:「佢成日都跟喺祥哥身邊做慈善,祥哥係粵劇界前輩,又做過八和主席,我好尊重佢。今日最難得係佢哋四個兄弟姊妹一齊盡孝道,好安慰。」對於有傳八和會館會為祥嫂舉辦紀念活動,她則否認其事。

現場有多位圈中人送花牌,包括汪明荃夫婦、蔡一智、蔡一傑、蘇志威、阮兆祥及黃夏蕙、譚詠麟、譚倩紅與葉家寶等。

  • 放大圖片
汪明荃難忘祥哥及祥嫂。

  • 汪明荃難忘祥哥及祥嫂。
蔡一傑逗留一陣匆匆離開。

  • 蔡一傑逗留一陣匆匆離開。



鍾意就快D Share啦!