網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月12日 星期五

馬國明:「床照」曝光!馬國明回復單身同譚家儀激咀 __,馬國明,

有圖有真相!馬國明為無綫劇《白色強人》插曲《Canyouhear》獻聲,與原唱譚嘉儀錄了一首合唱版,兩人早前更拍下MV,當中有床上攬攬同錫咀,相當纏綿 ...


有圖有真相!


馬國明為無綫劇《白色強人》插曲《Can you hear》獻聲,與原唱譚嘉儀錄了一首合唱版,兩人早前更拍下MV,當中有床上攬攬同錫咀,相當纏綿!

事後,兩人接受《東張西望》訪問,均指是導演臨時要求錫嘴,馬國明更搞笑謂:「佢講咗我心底嘅說話,因為一對情侶互相對望要做嘅嘢都做晒。」問為何錫嘴而不是錫面?馬國明笑言:「我一錫就錫嘴喇!」在旁的譚嘉儀則補充:「馬國明太專業喇!」之後,馬國明還說:「有初戀嘅感覺。」譚嘉儀亦表示有同樣的感覺,還指同男神錫嘴一刻,無法思考,感覺非常緊張,之後亦相當回味。至於馬國明的歌喉,譚嘉儀都有讚無彈,話超乎了她的預期,不用後期調音。

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!