網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月24日 星期三

【血洗元朗暴徒】本刊到沙埔村搵打人農夫唔見人 網傳已潛返大陸避風頭 __,中國,大陸,農夫,陸永權,鄭詩君,

【血洗元朗暴徒】本刊到沙埔村搵打人農夫唔見人網傳已潛返大陸避風頭6小時前7月21日晚黑幫血洗元朗事件中,瘋狂打人的農夫陳志祥,以騰條向【立場新聞】女記 ...


  • 【血洗元朗暴徒】本刊到沙埔村搵打人農夫唔見人 網傳已潛返大陸避風頭
  • 6小時前




7月21日晚黑幫血洗元朗事件中,瘋狂打人的農夫陳志祥,以騰條向【立場新聞】女記者施襲,本刊今午曾到他位於元朗錦田沙埔村農場,農場由2000年開始經營,生產面積約5823平方米,惟農場空無一人。亦有網民指,有傳陳志祥已著草返回國內,未知是否暫避風頭。

翻查農場facebook專頁,陳志祥主力種植有機農作物,由於打人事件曝光,農莊facebook專頁亦有唔少人留言聲討,網主亦唯有急急刪走多年來的post,就連曾經接受媒體採訪的專頁亦一併消失。

爆料熱線:95572778

詳情:http://bit.ly/2NfDLrI

*如有任何爭議,以決定為準。

鍾意就快D Share啦!