網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月24日 星期三

感情冇着落 唐詩詠爆阿爸擔心 __,唐詩詠,

唐詩詠
感情冇着落唐詩詠爆阿爸擔心藝人唐詩詠昨晨出席《仁濟安老送關懷》活動,表示有做探訪跟老人家傾偈,她說:「佢哋會叫我食多啲。(問你感情事?)又冇喎,但佢哋 ...


感情冇着落 唐詩詠爆阿爸擔心

藝人唐詩詠昨晨出席《仁濟安老送關懷》活動,表示有做探訪跟老人家傾偈,她說:「佢哋會叫我食多啲。(問你感情事?)又冇喎,但佢哋會畀啲意見,例如要揀咩男仔,又話唔好嗌交,要包容,最緊要心地好、孝順。」她笑言家人也不敢問她感情事:「爸爸少出聲,要等我話畀佢聽,阿哥就話阿爸擔心,但唔敢講。(你自己都唔敢講?)好少,怕佢哋擔心。(帶個男仔返去就唔使講?)結婚先帶,費事佢哋開心完又唔開心。」

提到之前被影到與緋聞男友「教育界王力宏」陳思銘逛超市及被指築愛巢,她否認拍拖:「張相係冬天影,講咗好多次,真係朋友。畀啲時間空間我哋,個個喺我身邊出現就係男友嘅話好大壓力,連食餐飯都唔敢。」至於另一緋聞男友馬國明?她笑說:「啲人成日問我點解唔約佢去街,唔好咁投入套劇。(佢仲有機會?)可能我唔啱佢呢。(識得太耐?)冇諗過。」另外,詩詠在社交平台上載被大狗「強吻」的合照,搞笑留言:「唔知想食我定錫我。」

唐詩詠笑言雖然唱功一般,但探訪時多數會唱粵曲氹「老友記」。
  • 唐詩詠笑言雖然唱功一般,但探訪時多數會唱粵曲氹「老友記」。





鍾意就快D Share啦!