網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月9日 星期二

黃寶欣:餅店遭惡意滋擾!黃寶欣:由年頭差到依家 __,黃寶欣,

黃寶欣餅店遭惡意滋擾。歌手黃寶欣的餅店最近先後兩次遭人惡意滋擾,令她覺得好煩,日前她接受東網訪問,有感而發說:「呢排香港同自己身邊發生好多事,2019 ...


黃寶欣餅店遭惡意滋擾。


歌手黃寶欣的餅店最近先後兩次遭人惡意滋擾,令她覺得好煩,日前她接受東網訪問,有感而發說:「呢排香港同自己身邊發生好多事,2019年真係冇乜好過,由年頭差到依家。」

她坦承心情受香港大氣候影響,除了餅店一事:「我個仔喺美國,呢幾年我個女一路陪住我,都好開心嘅,我哋兩個叫做相依為命,但今年9月佢又去美國讀書,呢排處理緊佢入大學啲嘢,都有唔開心,會覺得有寂寞時候,我都有諗佢哋兩個都去晒美國讀書,我自己一個喺度點樣呢?自己生活係點呢?會有呢啲咁嘅擔憂,當然我有好多朋友,我講緊嘅係靜落嚟時候,我會有呢啲咁嘅抑鬱、焦慮,好彩我有好多朋友,成日搵我飲茶,仲有我啲姊妹、我阿媽,其實狀況係冇問題,只係情緒,可能係香港大氣候有時會令你諗得冇咁好,以前好正面,呢排有啲黯然。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!