網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月9日 星期二

意甲:【有片】C朗新隊友一舉動 傷害14億中國人 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(互聯網)唔止足球睇波,仲有24小時滾動賠率,即時體驗:https://bit.ly/2UmNL0L 祖雲達斯早前簽入巴黎聖日耳門中場拉比奧特,呢位2 ...


(互聯網)


唔止足球睇波,仲有24小時滾動賠率,即時體驗:https://bit.ly/2UmNL0L 

祖雲達斯早前簽入巴黎聖日耳門中場拉比奧特,呢位24歲法國國腳一抵步獲得大批球迷歡迎,向佢索取簽名同合照,包括1位中國球迷。

不過,拉比奧特喺簽名過程之中,3次「故意」跳過呢位中國Fans,同其他人簽名,當佢冇到。呢一幕畀人拍片放上社交網,令內地球迷非常憤怒,群情洶湧紛紛去祖雲達斯官方社交網Instagram洗版留言,鬧爆拉比奧特係垃圾。

祖雲達斯Instagram上載咗拉比奧特體測相片,成為中國球迷攻擊目標,更有人以「千字文」數臭佢:「能解釋一下為什麼在合影時候故意忽略一個中國球迷三次嗎?如果不給合理的解釋,中國所有尤文(祖雲達斯)球迷堅決不歡迎這種垃圾,請不要帶他來中國參加季前賽,我們不希望看到他。」

另外有其他中國球迷以中文留言,要求拉比奧特解釋,叫佢如果唔鍾意中國,請唔好來中國,亦有人指祖記忽略中國市場,將會被世界淘汰。

祖雲達斯將於7月24日喺南京同國際米蘭踢國冠盃賽事,如果拉比奧特隨隊,勢必成為攻擊目標,祖記訪華之前,真係要諗下計先拆除呢個「公關炸彈」。

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!