網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月30日 星期五

何超盈:【樣貌名字首曝光】何超盈B女肥嘟嘟萌爆 __,何超儀,何超盈,

好可愛!賭王何鴻燊四房長女何超盈早兩日升呢做媽咪,生咗8磅幾重嘅B女「荷包蛋」,四太話B女有好多頭髮,眼仔睩睩似足超盈,不過就一直未有相睇。呢日BB樣 ...


好可愛!


賭王何鴻燊四房長女何超盈早兩日升呢做媽咪,生咗8磅幾重嘅B女「荷包蛋」,四太話B女有好多頭髮,眼仔睩睩似足超盈,不過就一直未有相睇。呢日BB樣終於曝光,超盈嘅朋友喺社交網上載「荷包蛋」嘅得意相,正如四太所講超多頭髮,塊面肥嘟嘟好可愛,不過張相B女就瞓緊覺,睇唔到係咪同超盈一樣眼大大,呢個Po仲寫住「Welcome Baby Audrey Rose」,相信Audrey Rose就係B女個名,不過最終會唔會有改動都係要等番超盈正式公布。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!