網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月30日 星期五

森美:為供養女兒外國讀書 森美甘願唔退休繼續搏 __,森美,

廿四孝老竇!藝人森美為品牌活動擔任司儀,甫受訪他大呻被老婆話老:「佢話我過幾年就50歲,我諗諗吓又真係,我1973年,上次同Jinny(吳若希)拍《娛 ...


廿四孝老竇!


藝人森美為品牌活動擔任司儀,甫受訪他大呻被老婆話老:「佢話我過幾年就50歲,我諗諗吓又真係,我1973年,上次同Jinny(吳若希)拍《娛樂大家》,佢先1992年,計落我真係生得佢出!仲有丁子朗都係22歲,遲啲去拍《森美旅行團》咪帶住班仔女去玩?終於明白以前丹哥(鄭丹瑞)對我哋嘅心態,我依家都有嗰種份量,好彩有阿姐(汪明荃)喺度,個人都定晒!唔可以再唔認係前輩,唔再係𡃁仔,要穩重啲。」雖然話需如此,但森美仍有不想認老心態,抵死講笑:「叫啲小朋友嗌我做Uncle哥哥,佢哋嗌到Uncle,我又聽到哥哥,好好用!」


曾幻想可以40歲退休的他,自認要延遲退休計劃,又笑言開始有疲態:「有問老婆我50歲退唔退到休,但如果個女去外國讀書,我又要再搏過,要睇個女點諗,我就覺得香港讀書係OK,可以成日見,可能我細個中二就寄宿,唔係好多時間同屋企人相處,有段時間曾經覺得朋友、工作緊要過屋企人,大個就醒覺。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!