網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月30日 星期五

《我和星星有個約會》:陳瀅最愛古仔 索合照開心到震 __,古仔,古天樂,我和星星有個約會,星星,陳瀅,

陳瀅最想同古仔去做慈善探訪。陳瀅人美心善,好多男生都拜倒她石榴裙下,但原來她早已心有所「屬」,更想跟這位圈中公認的型男去做一件事,到底他是誰?陳瀅說: ...


陳瀅最想同古仔去做慈善探訪。


陳瀅人美心善,好多男生都拜倒她石榴裙下,但原來她早已心有所「屬」,更想跟這位圈中公認的型男去做一件事,到底他是誰?陳瀅說:「佢就係古天樂,我想同佢去做探訪,知道佢好熱愛行善,呢方面都影響我,我都有同公司講今年想做多啲慈善嘢。」


她直言一向欣賞古仔,對香港影壇超有熱誠:「佢依家係演藝人協會會長,感受到佢希望香港影業做得更好,又低調做好多慈善嘢,前排我有份做演藝人協會活動嘅司儀,都有求經理人搭路同古仔影相,因為同佢影相要排隊架!之後佢真係肯同我合照,嗰陣我勁開心,成個人震晒,差啲喊出嚟。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!