掃呢頁CODE去手機

2019年11月30日 星期六

【陸續到醫院】黎小田傳病重好友齊封嘴 大AL:佢想低調啲 __,黎小田,

 右圖攝影:王連連、梁繼光
73歲的黎小田近日傳出病重入院,在他朋友圈子傳出患上肺癌,但其助手否認。據悉小田入住銅鑼灣聖保祿醫院,今日好多圈中朋友先後前赴探望,包括薛家燕、陳欣健 ...




73歲的黎小田近日傳出病重入院,在他朋友圈子傳出患上肺癌,但其助手否認。據悉小田入住銅鑼灣聖保祿醫院,今日好多圈中朋友先後前赴探望,包括薛家燕、陳欣健、資深歌手張武孝(大AL)等,他們對小田都病況都封口不談,家燕姐更顯得憂心忡忡,落車時被問是否探小田,她簡單一句「係」,便匆匆進入醫院。



到傍晚6時許,資深音樂人陸寶與男友人到醫院,離開時被大批記者包圍,問到是否探小田?他說:「唔好問我嘞。」是否樂觀?他說:「唔好問我喇。」追問現時情況,他說:「唔好問我啦,我嚟咗幾日。」小田現在是否清醒?他仍是這一句說﹕「唔好問我喇。」他透露有傾偈,再問有沒有進食,他說:「呢個真係唔好問我啦。」之後便離開。



及後《蘋果》再致電大AL了解黎小田病情時,他說:「唔講喇,佢想低調啲。」至於曾現身聖保祿醫院的陳欣健,就否認探黎小田:「我係探我小學同學啫,我同Michael(黎小田)好熟,我哋係喇沙同學,我套電影《跳灰》首歌《問我》都係佢寫嘅,我聽到佢身體有事,我都好掛住佢,但我都唔知問邊個。」





採訪、攝影:王連連、梁繼光



右圖攝影:王連連、梁繼光 醫院外有大批傳媒守候。 醫院外有大批傳媒守候。
 陸寶到醫院探訪黎小田,但封口不談病況。

陸寶到醫院探訪黎小田,但封口不談病況。
大AL透露小田想低調。(資料圖片)

大AL透露小田想低調。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!