掃呢頁CODE去手機

2019年11月30日 星期六

【狗仔出更】林秀怡攬實男友超市放閃 幕前工作未有新安排 __,林秀怡,

 (攝影:卓寶花)
懷疑因為在網上良心發言表態而遭大台雪藏的林秀怡,由今年6月抗爭運動開始,她先後在網上轟警暴力,又曾響應罷工撐示威者,取向明確的她沒有向強權低頭,直認曾 ...




懷疑因為在網上良心發言表態而遭大台雪藏的林秀怡,由今年6月抗爭運動開始,她先後在網上轟警暴力,又曾響應罷工撐示威者,取向明確的她沒有向強權低頭,直認曾被公司作出告誡:「唔再講呢類嘅嘢,叫我小心啲,都唔係照肺,提醒一句。」但大台事隔兩個月後對她秋後算賬,林秀怡突然被離職,消失於本來主持音樂節目《樂勢力》,其後新劇《十二傳說》亦不獲公司安排宣傳,擺明因政治取向受公司打壓。之後林秀怡亦變得低調,直至日前區議會選舉才在IG蒲頭,並呼籲大家投票。



沉默一段時間林秀怡甚少公開露面,在幕前工作仍未見有轉機,幸好有開設食店維持生計,最開心愛情仍然甜蜜蜜,日前《蘋果》發現林秀怡和男友Kevin在銅鑼灣拍拖行街,二人穿上情侶白色波鞋,雖然天氣開始轉涼,林秀怡依然青春look熱褲騷腿,齊齊在超巿閒逛,兩人亦毫不顧忌公開親熱,到收銀處排隊付款時,林秀怡主動出擊攬實男友,小鳥依人般笑笑口咬耳仔,現場都有人認得她眼望望。最後兩人走到賣生果攤檔前等候包裝,其間林秀怡一邊按着手機,男友慣常姿態在旁靜候,包裝禮品到手後一同離開,搭扶手電梯之際又再攬攬,非常sweet。



林秀怡接受傳媒查詢時透露和男友拍拖兩年,大家感情都穩定,並解釋:「噚日約咗監製德哥(潘嘉德) 食生日飯啊,我喺銅鑼灣做完個訪問,仲有一個鐘時間先夠鐘,諗住自己周圍行吓,點知原本話返公司嘅男朋友突然間出現咗,陪我過咗本身自己一個人嘅一個鐘,小驚喜。」至於工作安排方面,她指:「我最近工作都係等公司安排啊,自己啱啱報咗日文班,增值自己,又拍緊啲YouTube片自己開心吓,同埋賣緊啲保健品,得閒就返舖頭幫手。」雖然幕前未有新安排,但林秀怡的日程仍然安排得相當充實,為每一個機會作好準備。



採訪、攝影:卓寶花



(攝影:卓寶花)  林秀怡和男友Kevin在銅鑼灣拍拖行街 林秀怡和男友Kevin在銅鑼灣拍拖行街
 林秀怡依然青春look熱褲騷腿

林秀怡依然青春look熱褲騷腿
 林秀怡主動出擊攬實男友

林秀怡主動出擊攬實男友

鍾意就快D Share啦!