掃呢頁CODE去手機

2019年11月30日 星期六

黎小田:傳黎小田病重留院 家燕憂心:唔方便打擾 __,薛家燕,黎小田,

家燕姐表示黎小田正在休養,唔方便打擾佢。73歲音樂人黎小田約半年前因肺炎而辭演主持了兩年的無綫皇牌節目《流行經典50年》,及後情況好轉,曾出席拍檔薛家 ...




家燕姐表示黎小田正在休養,唔方便打擾佢。


73歲音樂人黎小田約半年前因肺炎而辭演主持了兩年的無綫皇牌節目《流行經典50年》,及後情況好轉,曾出席拍檔薛家燕搞的慶功宴,不過,事隔半年,又傳出病重的消息,情況令人擔心,其好拍檔家燕姐回覆東網稱:「小田身體唔舒服,正在休養,我哋唔方便打擾佢,讓佢好好休息,多謝關心!」問病情是否很嚴重?家燕姐指小田聽醫生吩咐多多休息。


至於《流行經典50年》的其他拍檔主持陳敏之和胡諾言亦先後探望過望小田,胡諾言稱:「已經幾日前探佢,當時佢好攰,瞓咗覺,但佢面色好好,精神亦唔錯,我哋講靚女話題,佢個身體語言話畀我知佢係聽到。」而黎小田秘書則否認對方病重的消息,並稱他正在家休息。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!