掃呢頁CODE去手機

2019年11月30日 星期六

李思雅:硬撬好友未婚夫?李思雅反擊晒被鬧證據 __,李思雅,

李思雅被指硬搶好友未婚夫,佢就反指被對方騷擾!前港姐兼《體育世界》主持李思雅已單身一陣子,最近被一名自稱陳姓女子控訴硬搶未婚夫,該女子指兩人本身是朋友 ...




李思雅被指硬搶好友未婚夫,佢就反指被對方騷擾!


前港姐兼《體育世界》主持李思雅已單身一陣子,最近被一名自稱陳姓女子控訴硬搶未婚夫,該女子指兩人本身是朋友,經常見面打麻雀,又與其未婚夫打網球,沒料李思雅趁她離港期間,經常相約其未婚夫,及後李思雅更把自己與她的未婚夫合照上載朋友圈,雖然曾致電罵她,惟最後也被李思雅封鎖來電。


對於以上種種控訴,東網向李思雅求證,她否認搶人未婚夫,更說:「個女仔係我現任男友嘅前度女友,我同男友都一齊咗半年,喺我哋一齊前嘅大半年,男友同佢女友已經分手,知佢為呢件事好嬲,又打畀傳媒講,其實佢都冇證據,全部係佢自己講,成件事完全唔關我事,我男友都唔係佢未婚夫,係佢自己老作,佢屈我之外仲騷擾我男友,又話我成日鬧佢,又話我Send我同男友相畀佢,其實係倒轉,佢Send短訊講粗口鬧我就真,入面仲有恐嚇成分,都幾過分。」


說罷李思雅更向東網展示幾張兩人的對話內容,當中不乏粗言穢語:「八婆,我想話畀你聽呢條仔你鍾意就攞去,好多嘢你自己唔知咋……」、「你玩唔X起呀八婆」、「你不如出去問吓人啦,我是邊X個啊!X你老母。」等等…問到李思雅會否報警?她說:「冇諗住報警,雖然我都唔開心,但唔想令男友難做,其實呢個女仔都冇再搵我,我亦都封鎖咗佢,同埋佢都唔係姓陳,係姓梁㗎喎!」


而李思雅男友Joe Wong亦於社交網出Po作澄清,直斥有關報道非事實,並列出四點力撐女友,Joe表示與舊愛梁小姐早於一年前已分手,在此之前與對方未有結婚或訂婚想法,更指於8個前才向李思雅展追求,根本不存在「硬搶未婚夫」說法,揚言現時與李思雅拍拖半年,感情生活穩定、開心及美滿,最後就為今次事件令影響女友感抱歉,寄望舊愛梁小姐不要再騷擾他們。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!