網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月7日 星期四

倪晨曦:撇甩未婚夫!倪晨曦聖誕陪家人去美國旅行 __,倪晨曦,

咁大膽?藝人倪晨曦(Elva)身穿紅色露肩裝,到MiraPlace出席「DRESDENX’MASMARKET」亮燈儀式,期間試飲特式飲品,又獲聖誕老人 ...




咁大膽?


藝人倪晨曦(Elva)身穿紅色露肩裝,到Mira Place出席「DRESDEN X’MAS MARKET」亮燈儀式,期間試飲特式飲品,又獲聖誕老人送上手工花環作新婚禮物。受訪時她表示一年最愛聖誕節,故特地搵番紅色衫出來配合氣氛。問到今年聖誕節怎樣過?她笑言會撇甩未婚夫:「都係臨時決定,佢都理解,因為屋企人臨時安排咗旅行去美國,我有請佢過去一齊玩,但佢就想留喺香港籌備婚禮,佢都可以喺香港陪吓屋企人同朋友,所以我哋會提早食餐飯、交換禮物。」


講到明年2月的婚禮籌備進度,她表示:「一半到啦,仲有時間嘅。(最麻煩係啲咩?)好多瑣碎嘢,例如rundown、當日會用到嘅所有嘢,好多細節位,因為我哋冇搵wedding planner,所以全部我同佢plan,每部分嘅人都係自己聯絡。」她又謂本身12月想多些時間留港,但又有不同工作要周圍飛:「都好嘅,可能我鍾意周圍飛,所以就算有啲辛苦、攰都唔介意。(未婚夫會唔會詐型你周圍飛唔搞婚禮?)因為我哋進展好好,所以佢冇詐型、投訴。」


問到婚後可會度蜜月?她表示:「唔會,會做嘢先,冇特別plan,因為都有其他工作,之後再諗。」她又透露現時籌備瑜伽studio,預計明年1月開張:「所以都好忙,分散咗plan wedding,不過嗰個係我好想做嘅嘢。(自己投資?)同朋友一齊夾份,依家裝修緊,希望1月開,到時就會教堂。(你咁忙仲有時間去旅行?)嗰個好短,因為要陪屋企人,佢哋平時嚟香港都淨係見嗰幾日,難得有機會可以一齊多啲時間。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你 

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!