網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月7日 星期四

【一個甘去為政權墮落的台?】CCTVB推「警察系列」宣傳正面形象 協助招募警員 __,TVB,

無綫新聞連趙家賢「跌」咗隻耳仔都講得出,喺myTVSUPER整個「警察系列」出嚟,幫現時極具爭議嘅警隊「粉飾太平」,又有乜咁出奇?《壹》仔日前發現,T ...






無綫新聞連趙家賢「跌」咗隻耳仔都講得出,喺myTV SUPER整個「警察系列」出嚟,幫現時極具爭議嘅警隊「粉飾太平」,又有乜咁出奇?

《壹》仔日前發現,TVB旗下嘅myTV SUPER入面有個藍底logo相當顯眼,一望,竟然係「警察系列」。唔知佢幾時開始有,總之Click入一睇,大大張《機動部隊2019》poster。以為單純與警匪有關嘅劇集頻道?你就錯了!仔細望真啲,重點其實係「認識警隊」、「警署內望」、「招募資訊」之類嘅宣傳片段呀!

所謂嘅「認識警隊」,TVB簡介為:「與警隊同行,使香港繼續成為世界上其中一個最安全及穩定的社會。」咦,好似有啲與現實情況不符喎!而家香港市民唔係普遍都認為「邊到有警察,邊度就有暴力」咩?另外,當中有集提及「鐵路應變部隊」,「721唔見人」等情況自動浮現腦海。又有集講警犬,好似好有愛心咁照顧警犬,但近日見最多嘅情況係「警犬」硬食催淚煙,真諷刺。

仲有乜鬼「警署內望」,強調「帶大家走訪不同警署,揭開他們神秘的面紗。」肯肯定,大家所關心的──究竟外界流傳嘅「被補示威者喺警署內遭受暴力、性暴力對待」是否真有其事,必定不包含在上述所謂嘅「揭開神秘面紗」內。

至於「招募資訊」,無論以幾「輕鬆手法和生動的例子,與大家分享投考警察的小貼士」都好,相信真正嘅香港人都恥與為伍。

最後,真心覺得,大台愈想幫警隊宣傳正面形象,愈有做多錯多嘅豬隊友feel,而且無論對自己還是警隊而言,最終都是反效果得不償失。

-----------------------------

【2019 區議會專題】

最齊全區議會入閘名單 互動民調

11.24 用選票重奪區議會

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

詳情地址


鍾意就快D Share啦!