掃呢頁CODE去手機

2019年11月23日 星期六

崔建邦:第五部劇!崔建邦孖老友黃宗澤合作嗌緊張 __,崔建邦,黃宗澤,

崔建邦同黃宗澤老友鬼鬼,今次一齊拍劇!藝人崔建邦(Amigo)現時於馬來西亞與黃宗澤(Bosco)、麥秋成等拍攝邵氏劇集《非凡三俠》。Amigo於ig ...




崔建邦同黃宗澤老友鬼鬼,今次一齊拍劇!


藝人崔建邦(Amigo)現時於馬來西亞與黃宗澤(Bosco)、麥秋成等拍攝邵氏劇集《非凡三俠》。Amigo於ig放了不少照片,他留言笑謂:「古時有關羽刮骨療傷,今有秋成刮痧聊天。」而今次已是Amigo拍的第五部電視劇,兩年已沒有拍劇,他坦言相當享受每次的拍攝過程,而今次,他與Bosco有很多對手戲。劇中Bosco是龍虎武師,而Amigo則是武術指導,Amigo表示每一場戲都是跟對方一起,笑言:「我哋本身好老友,今次戲入面都係好朋友,上年同佢拍節目時先話幾時先可以合作拍劇,估唔到今年就成事,真係開心,不過場場戲都同佢一齊,都咪話唔緊張!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!