掃呢頁CODE去手機

2019年11月23日 星期六

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】龐景峰改四次名:我都覺得煩! __,龐景峰,

原來龐景峰改咗四次名!藝人龐景峰近年與父親錢小豪關係變好,不過談到當年將父姓改了,他說:「其實係我14歲入英國寄宿學校前已經改咗,呢個唔係我選擇,係屋 ...




原來龐景峰改咗四次名!


藝人龐景峰近年與父親錢小豪關係變好,不過談到當年將父姓改了,他說:「其實係我14歲入英國寄宿學校前已經改咗,呢個唔係我選擇,係屋企人去改嘅。」早前他接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房之Brother來了》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,跟主持人俞詠文(Angela)透露中文名先後改了四次,他笑說:「我都覺得煩!」不過「景峰」個名由算命師幫他改,自嘲中文程度是「有限公司」的他說:「係唯一一個我覺得讀得舒服嘅名。」擁有健碩身形的他在公園免費教學,當日他點樣開始吸引同道中人一齊玩健身?就要留意《閨蜜睡房》喇!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!