網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月12日 星期二

新戲兼任導演「嗌cut」 馬浚偉余香凝衝突完再談情 __,余香凝,馬浚偉,

馬浚偉與余香凝在戲中有感情戲。
新戲兼任導演「嗌cut」馬浚偉余香凝衝突完再談情馬浚偉與余香凝在戲中有感情戲。馬浚偉、余香凝(Jennifer)、顧美華和黃定謙到電台宣傳電影《生前約 ...




新戲兼任導演「嗌cut」 馬浚偉余香凝衝突完再談情

馬浚偉與余香凝在戲中有感情戲。

馬浚偉、余香凝(Jennifer)、顧美華和黃定謙到電台宣傳電影《生前約死後》。Jennifer在劇中飾演精神科醫生,與馬仔有衝突,最後卻發展出感情。黃定謙則透露與馬仔有打鬥戲,但對方點到即止又安排替身上陣,很愛錫他,馬仔續稱自己也是演員出身,所以會偏心番演員。而馬仔亦大讚Jennifer及黃定謙的表現很好,期望與新一代演員能擦出火花,結果二人做足功課,正式拍攝時不用帶劇本,過程亦很順利。

(右起)馬浚偉、顧美華、余香凝和黃定謙到電台宣傳新戲。
(右起)馬浚偉、顧美華、余香凝和黃定謙到電台宣傳新戲。

而顧美華為宣傳此戲專誠由歐洲趕回香港,她與馬仔是繼舞台劇後再演母子,她笑言拍電影比較舒服,馬仔則指她拍起來駕輕就熟,更投訴不給他NG的機會,馬仔說:「喺天台拍咗一場對手戲,美華姐將三頁紙對白一字不漏講完,一Take過,唔驚要畀加班錢,始終我哋成本有限,但幾乎每日都早收工。(美華姐表現咁好拍對手戲有冇壓力?)唔會,大家合作過舞台劇,交流上都有默契。」馬仔又笑言:「今次做埋導演工作,除咗上場演出外,仲兼任『嗌cut』嘅重任,係一次好難忘嘅經歷!」




鍾意就快D Share啦!