掃呢頁CODE去手機

2019年12月19日 星期四

王祖藍:似媽定爸?王祖藍囡囡1歲生日被左右強吻 __,王祖藍,

究竟王祖藍囡囡Gabrielle似媽媽定爸爸多啲呢?藝人王祖藍與李亞男2015年拉埋天窗,去年誕下愛女王天韻(Gabrielle)。兩公婆為剛踏入1歲 ...




究竟王祖藍囡囡Gabrielle似媽媽定爸爸多啲呢?


藝人王祖藍與李亞男2015年拉埋天窗,去年誕下愛女王天韻(Gabrielle)。兩公婆為剛踏入1歲的Gabrielle慶祝,喺生日會上左右夾攻向女兒獻吻!仲準備咗個兩層高嘅生日蛋糕,上面除咗有個好大「1」字外,更有女兒個英文名,不過首個生日嘅蛋糕竟然串錯字,連王祖藍都表示:「一歲生日快樂!不過你個名真係太難串,搞到蛋糕姐姐都失手串錯咗,其實我都唔係好識串,大家唔介意可以稱呼佢GABBY,下次要改個簡單啲嘅英文名。」


而李亞男對女兒亦作出深情對話,以英文表示:「一歲生日快樂!生日快樂親愛的公主!媽媽和爸爸永遠愛你並珍惜你,直到你有其他愛你的人為止。」而壽星女眼仔睩睩又紮起孖辮相當可愛,而網民就紛紛討論Gabrielle靚樣,事關佢再細個啲時就同亞男兒時餅印一樣,而依家嘅佢個鼻就似乎似祖藍,究竟似媽媽定爸爸多啲呢?


而昔日「處女黨」成員王君馨同苟芸慧亦有出席生日會,同李亞男拎住馬卡龍Seflie,三女仲好有少女味!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!