掃呢頁CODE去手機

2019年12月19日 星期四

黃芳雯:湊夠好字!黃芳雯報喜:囡囡光速出世 __,黃芳雯,

恭喜晒!藝人黃芳雯(Paula)早已育有一子Morgan,早前宣布佗女嘅佢,表示預產期喺冬至,點知Paula今日喺社交網報喜,指囡囡已經出世!Paul ...




恭喜晒!


藝人黃芳雯(Paula)早已育有一子Morgan,早前宣布佗女嘅佢,表示預產期喺冬至,點知Paula今日喺社交網報喜,指囡囡已經出世!Paula透露囡囡好合作,好快就出世,仲話囡囡趕得切喺聖誕節出世,已經係佢最大份嘅聖誕禮物:「Hello World!潘妹妹初黎(嚟)報到。雖然我好輕盈,但我勝在有包包面同頭髮多,仲有啲白裡(裏)透紅添。媽咪話我好合作,光速出世。爸爸都讚我叻叻豬!不過我幾鍾意喊,個個睇我,我都係crying mode,爸爸抱我都忍唔住要呵我,趕得切聖誕節出世,可以同哥哥一齊慶祝聖誕節,仲係媽咪最大份嘅聖誕禮物!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!