掃呢頁CODE去手機

2019年12月19日 星期四

楊思琦:肥肚唔肥人!楊思琦一講BB生父即扯開話題 __,楊思琦,

思琦佗B七個月,仲腳踏高踭鞋,睇見都牙煙!準媽媽楊思琦現身健康食品活動,身穿白色娃娃裝連身裙的她,仍踩4吋高踭鞋上陣,不過正面望落零孕味、四肢仍纖瘦, ...




思琦佗B七個月,仲腳踏高踭鞋,睇見都牙煙!


準媽媽楊思琦現身健康食品活動,身穿白色娃娃裝連身裙的她,仍踩4吋高踭鞋上陣,不過正面望落零孕味、四肢仍纖瘦,只是一側身企就現巨肚,肥肚唔肥人,果然得天獨厚!囡囡Krystal(楊卓穎)趁今日放假都有陪媽媽出活動,一見傳媒又唔怕陌生舉V影相,相當可愛!而方健儀就擔任活動司儀。


思琦坐低受訪透露現正懷孕7個月,開始容易感到疲倦,故最近休息時間特別多:「一食完嘢,BB就好似提我要休息,每日最少午睡兩個鐘,所以都『進脹』好多。(你仲着咁高嘅高踭鞋?)行遠少少就未必得,依家個肚重咗,尾龍骨、膝頭都好易痛。(老公唔擔心?)OK嘅。」老公臨瞓前會按摩紓緩?思琦指:「OK嘅!」隨即扯開話題冧指囡囡有幫手按摩:「真係好易抽筋,頻率都幾密,我一嗌痛都嚇親女女,但佢好乖、好懂事,會過嚟按摩。」


講到還有兩個多月便卸貨,思琦坦言開始唔捨得肚內有小生命好Miracle的感覺:「佢好鍾意踢吓郁吓,比起第一胎佢係活躍啲。」問到BB性別?她再次大賣關子笑言:「遲啲先話你知。(開始買BB嘢?睇咩色多?)睇緊啲床仔、其他用品,因為囡囡啲用品都送晒畀朋友。(裝飾BB房?)仲未,最近都休息、瞓、食。(唔叫老公幫手?)想親力親為。」是次是產前最後一個公開活動?她笑言冇Deadline:「如果精神狀態好、自己又應付到、安排到都會接,因為都好鍾意熱鬧。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!