掃呢頁CODE去手機

2019年12月19日 星期四

麥明詩:訂錯亞洲最猛鬼酒店 麥明詩入住即遇怪事 __,麥明詩,

生日大晒,冇嘢喎!「十優港姐」麥明詩(Louisa)之前被爆與無綫改簽「綠葉約」,改為到律師樓擔任顧問工作,她在社交平台上載幾張相,原來佢去咗台北入住 ...




生日大晒,冇嘢喎!


「十優港姐」麥明詩(Louisa)之前被爆與無綫改簽「綠葉約」,改為到律師樓擔任顧問工作,她在社交平台上載幾張相,原來佢去咗台北入住酒店一星期,見到她穿睡衣坐在床上用電腦,台面就放了一大束玫瑰花同埋生日蛋糕,一班網民好奇之心完全冇放喺邊位送花兼蛋糕畀Louisa,因為佢哋掛住提醒佢入住緊嘅,正正係台北出晒名嘅猛鬼酒店!


早兩年網上搞咗個亞洲猛鬼酒店排名,最終Louisa入住緊呢間喺台北嘅酒店,成功擊敗泰國、日本及馬來西亞等地嘅靈異酒店,獲封亞洲最猛鬼酒店。究竟呢間酒店有幾勁?有軍人操兵聲、小孩喧嘩聲等等太普通唔需要多講,值得一提喺2001年,有傳姓金嘅韓國知名女星去台灣出席大型頒獎禮就係入住呢間酒店,期間佢發現房入面嘅電視機不停自己開着,就算掹咗插蘇喺斷電情況下都繼續,之後螢幕仲有個頭飛咗出嚟……位女明星嚇到衝咗去大堂爆喊兼要求即時搬走。


講完間酒店有幾猛嘅傳聞,係時候睇番Louisa知道咗自己嘅處景會點做,佢即時分享喺酒店入面嘅親身經歷:「我仲大鑊,我熄咗master(總掣)之後有盞燈眨吓眨吓。」雖然係咁,但係佢似乎冇諗住搬走,淨係叫啲網民唔好再講話間酒店鬧鬼,真係睇唔出嬌滴滴嘅Louisa膽量大過好多男人。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!