網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月17日 星期二

【有考慮雪卵】單身年幾有啲心急 26歲余香凝恨拍拖 __,余香凝,

26歲嘅余香凝坦言恨拍拖。
【有考慮雪卵】單身年幾有啲心急26歲余香凝恨拍拖26歲嘅余香凝坦言恨拍拖。余香凝(Jennifer)及堪輿學家楊天命拍攝香港開電視節目《開運秘笈》,J ...




【有考慮雪卵】單身年幾有啲心急 26歲余香凝恨拍拖

26歲嘅余香凝坦言恨拍拖。

余香凝(Jennifer)及堪輿學家楊天命拍攝香港開電視節目《開運秘笈》,Jennifer笑言會問師傅自己能否30多歲出嫁同生小孩問題,若有子女運就會預先雪卵,事業方面可需轉形象,皆因體質易肥,如果肥身形適合運程,就可以跟公司講嘗試轉型。

余香凝趁機會向堪輿學家楊天命問姻緣。
余香凝趁機會向堪輿學家楊天命問姻緣。

問到可會接受肥身形,Jennifer笑說:「我無嘢,睇吓男仔鍾唔鍾意。」生肖屬雞的她,笑言聽聞明年好旺桃花,所以要了解那個月份或地點容易尋找對象。她說:「有少少心急,依家26歲又單身咗年幾,雖然有朋友叫我聖誕節一齊吃飯,但人哋成雙成對。」她笑言聖誕節相約廖子妤去街,若然對方打扮得女性化,自己則穿著型格造型去配合。




鍾意就快D Share啦!