網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月17日 星期二

《多功能老婆》:同千嬅陳煒鬥戲!朱晨麗搵監製求教 __,多功能老婆,朱晨麗,楊千嬅,陳煒,

朱晨麗首次同楊千嬅、陳煒合作。藝人朱晨麗(朱朱)於無綫新劇《多功能老婆》性格活潑,不時打扮得花姿招展,有別於過往所演的角色,她說:「未試過演呢類角色, ...




朱晨麗首次同楊千嬅、陳煒合作。


藝人朱晨麗(朱朱)於無綫新劇《多功能老婆》性格活潑,不時打扮得花姿招展,有別於過往所演的角色,她說:「未試過演呢類角色,係新挑戰,都幾享受,令到朱晨麗有更加多嘅可能性,我盡量放鬆自己,記得以前拍戲同對手對戲,所以我喺屋企做功課,今次就同監製陳寶華一齊做功課,佢任何時間都喺電話同我研究角色。」


首次與前輩楊千嬅與陳煒合作,劇中更要演好姊妹,朱朱不諱言甚有壓力,幸好二人性格開朗,故三人很快熟落起來:「剛入劇組好陌生,好難投入奔放角色,佢哋會令我好舒服咁釋放出嚟,咁先令自己要做更加多準備,好多時到現場先知咩事,但千嬅都鍾意現場對戲嘅火花,搞笑得來都感性。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!