網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月7日 星期六

胡蓓蔚:終於出擊!48歲胡蓓蔚豹紋比堅尼硬撼姊妹 __,胡蓓蔚,

使唔使咁索呀?「胡說八道會」其中五人胡杏兒、胡定欣、胡蓓蔚、李施嬅及姚子羚嘅馬爾代夫Trip終於圓滿結束,連日嚟佢哋都不斷晒水着相鬥性感,當中最大年紀 ...




使唔使咁索呀?


「胡說八道會」其中五人胡杏兒、胡定欣、胡蓓蔚、李施嬅及姚子羚嘅馬爾代夫Trip終於圓滿結束,連日嚟佢哋都不斷晒水着相鬥性感,當中最大年紀嘅胡蓓蔚就未有公開獨照略嫌落後,不過正所謂好戲在後頭,佢終於喺社交網上載終極性感泳照!


佢着上豹紋比堅尼瞓喺沙灘擺甫士影相,大晒事業線及長腿,唔講唔知都原來佢已經48歲,果然係豹嫂呀!佢留言:「就未去臨走前再曬一下,打個底,希望可以keep到出年夏天☀️」唔少人妻包括王君馨、陳凱琳、車婉婉都大讚索呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!