網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月7日 星期六

吳若希捧譚嘉儀上位阻Hana冧莊 __,吳若希,譚嘉儀,

Jinny同Hana屢傳不和,是非纏身!
吳若希捧譚嘉儀上位阻Hana冧莊由星夢一手捧紅的吳若希,屢傳與同門的菊梓喬為「一姐」寶座鬥個你死我活。她坦言為免無事生非,拒絕兩人拍住上工作,又直言雙 ...




吳若希捧譚嘉儀上位阻Hana冧莊

由星夢一手捧紅的吳若希,屢傳與同門的菊梓喬為「一姐」寶座鬥個你死我活。她坦言為免無事生非,拒絕兩人拍住上工作,又直言雙方只是同事關係,根本不需比較。講到今年的「最受歡迎女歌星」,她似乎並不睇好勁敵菊梓喬冧莊,反而力推另一師妹譚嘉儀捧走獎項!

「星夢一姐」吳若希(Jinny)早年的《越難越愛》及《眼淚的秘密》兩首「金曲金獎」紅到發紫,但隨後突然結婚生女,歌唱事業真空一年,結果造就師妹菊梓喬(Hana)崛起,不單搶去其風頭,更狙擊其「一姐」地位,不和謠言不脛而走!

搵老闆申訴

今年狀態大勇的Jinny有熱播劇《多功能老婆》,又唱插曲《每段愛還是錯》,人氣高企。再踏戰場的她早就預料外間會再將她與Hana作比較,淡然說:「是但喺我角度冇所謂,人同人點都冇可能比到o架嘛,因為每個人都有屬於佢自己嘅界別或者位置。」又直言與Hana毫不熟落:「我哋係同事關係囉,所以唔存在不和,你會唔會同一個唔熟嘅人不和呀?」亦有跟公司老闆發表意見:「我唔係好想成日同佢一齊拍住做嘢,因為唔想有啲無謂是非走出嚟,呢樣係我唯一驚嘅嘢。」她認為返工最緊要兩件事,一是為人情,二是為錢:「如果做嘢唔開心,不如唔好拍埋一齊做,大家各自喺自己範疇做嘢最好。」她坦言不想為是非而煩惱:「唔想搞到人哋,最慘本身係冇咁嘅事,但畀人寫到有,令到人哋誤會我對佢有意見,咁就唔係咁好!喺我立場,大家都係做嘢啫。」

菊梓喬 放過我(設計對白)
  • 菊梓喬 放過我(設計對白)
譚嘉儀來勢洶洶,Jinny笑言要「踩甩佢條裙」!

  • 譚嘉儀來勢洶洶,Jinny笑言要「踩甩佢條裙」!
Hana封勁歌歌后,身旁浮誇大笑的Jinny即招來話柄。

  • Hana封勁歌歌后,身旁浮誇大笑的Jinny即招來話柄。
同Hana咁高咁大?Jinny即刻話:「我高啲!」

  • 同Hana咁高咁大?Jinny即刻話:「我高啲!」

星夢親生女:「我高啲!」

Hana今年初首奪「最受歡迎女歌星」,焦點卻放在Jinny身上,抨擊其浮誇大笑的動作,對此她笑說:「唯一好嘅地方,我仲有存在感喎!」並大爆當日司儀的原稿更激:「記得Mayanne(麥美恩)同我講原本份稿唔係咁,係刻意再製造多啲話題,但Mayan話唔好搞呢啲嘢,最後佢哋改咗份稿,對我嚟講個傷害性減低咗。」她完全明白只是公司搞Gimmick:「冇得解,公司要用呢啲新聞我哋冇得講任何嘢,公司捧得你,呢啲都係佢賦予你嘅嘢。」

Jinny由何哲圖一手湊大,是星夢「親生女」,有指她與Hana「咁高咁大」,她打趣說:「我高啲!我1米73,佢應該1米6幾,身高上高好多。」由星煥轉變到星夢,剛好10年,她感恩過去經歷的事:「好多碰撞、起跌,唯一慶幸係公司所有人陪住我長大,跌嘅時候佢哋會伸手扶我,喺我迷茫時教我應該點做。喺呢行會成長得快過人哋,見嘅人好多,唔同嘴臉嘅人亦特別多,仲有壓力,好彩有佢哋成班朋友一齊行。」新一年頒獎禮將至,她坦言想繼續努力製造不同話題:「唔好成日講我不和,同埋Hana唔係一個好玩嘅人,佢唔係好講嘢,如果得我講就冇嘢好玩。今年我諗吓不和邊個先,不如特登踩甩譚嘉儀條裙,仲要批佢(月爭)?」問到今年會否力爭「最受歡迎女歌星」?她坦言:「冇,今年我睇好譚嘉儀,佢係好叻嘅人,仲好勤力。」

服裝:MAGinShop

場地:港威酒店




鍾意就快D Share啦!