網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月7日 星期六

早知周柏豪太太懷孕 連詩雅唔敢要求做B女契媽 __,周柏豪,連詩雅,

連詩雅讚B女好得意,嘴仔似柏豪。
早知周柏豪太太懷孕連詩雅唔敢要求做B女契媽連詩雅讚B女好得意,嘴仔似柏豪。連詩雅很高興可於《善心滿東華2019》演出,為慈善出力。談到日前周柏豪正式成 ...




早知周柏豪太太懷孕 連詩雅唔敢要求做B女契媽

連詩雅讚B女好得意,嘴仔似柏豪。

連詩雅很高興可於《善心滿東華2019》演出,為慈善出力。談到日前周柏豪正式成為人父,連詩雅坦言早知周柏豪太太懷孕,笑言自己為此大為緊張,不時跟進懷孕情況。

連詩雅說:「BB女好得意!初生BB不停變樣,個嘴似柏豪。」問到可會成為契媽?她說:「柏豪好多朋友,唔好意思開口,不過我已經當係我姪女。」

另外,柏豪昨日接妻女出院後,晚上在社交網貼上其自家服裝品牌的吉祥物CATXMAN(阿肥)守護住B女睡覺照片,留言:「我們回到家了」。






鍾意就快D Share啦!