網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月8日 星期日

黃智雯冇份去馬爾代夫心裏淌淚 姚子羚自爆第一次裸曬 __,姚子羚,黃智雯,

黃智雯先爆姊妹們沒底線,姚子羚才自爆首嘗裸曬。
黃智雯冇份去馬爾代夫心裏淌淚姚子羚自爆第一次裸曬黃智雯先爆姊妹們沒底線,姚子羚才自爆首嘗裸曬。姚子羚跟黃智雯先後上台為《善心滿東華2019》表演籌款, ...




黃智雯冇份去馬爾代夫心裏淌淚 姚子羚自爆第一次裸曬

黃智雯先爆姊妹們沒底線,姚子羚才自爆首嘗裸曬。

姚子羚跟黃智雯先後上台為《善心滿東華2019》表演籌款,日前胡說八道會遊馬爾代夫,她們毫不吝嗇美好身材,連日來各自在社交網大派福利。因為要拍新劇《使徒行者3》未能同行的智雯稱,每晚見她們於通訊群組分享泳衣照,心裏就淌淚。她笑說:「佢哋真係無底線㗎!」追問底線是甚麼?智雯心有不忿但欲言又止,看不過眼的子羚笑說:「哎呀!我講啦,我嘗試咗人生第一次裸曬!」

子羚自言皮膚非常白,因不堪身上有泳衣印,靈機一觸決定裸曬。問到曬前還是曬後?她笑說:「曬後!但我曬咗一分鐘唔夠就起身,因為我真係接受唔到。好好彩,我行返入屋之後,定欣就話有個外國人喺海面游過。」談到最終是胡蓓蔚(豹嫂)的泳照稍勝一籌,她笑說:「抵輸!畀豹嫂贏!又豹紋又側晒身咁,係好正!」




鍾意就快D Share啦!