網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月8日 星期日

胡定欣深宵派福利晒半裸背影照 姚子羚求正面 __,姚子羚,胡定欣,

胡定欣原本都冇好似其他姊妹咁晒單人泳照,但一出手就不得了。
胡定欣深宵派福利晒半裸背影照姚子羚求正面胡定欣原本都冇好似其他姊妹咁晒單人泳照,但一出手就不得了。胡杏兒、胡定欣、胡蓓蔚(豹嫂)、李施嬅和姚子羚幾位胡 ...




胡定欣深宵派福利晒半裸背影照 姚子羚求正面

胡定欣原本都冇好似其他姊妹咁晒單人泳照,但一出手就不得了。

胡杏兒、胡定欣、胡蓓蔚(豹嫂)、李施嬅和姚子羚幾位胡說八道會好姊妹的馬爾代夫之旅已完結,但美照晒不完。定欣昨夜派福利,在社交網貼上由豹嫂揸機幫她拍的半裸背影照,只穿三角泳褲戴大大的太陽帽望海,大晒靚背,留言:「平時Keep得咁辛苦,呢張相係要影既(嘅)!~😌」,睇到一眾好友和網民嘩嘩聲,豹嫂亦謂:「我諗宜(依)家全世界都應該好妒忌我😜」,定欣回應豹嫂:「咩都俾(畀)你睇晒🤪」。

姚子羚留言:「求正面」,不少網民響應;「蝦頭」楊思敏則留言:「Pm我正面吖 表姐 🤣🤣🤣🤣🤣」,定欣回她:「唔啱你pm你正面俾我先🤣」。

姚子羚
姚子羚
胡杏兒

胡杏兒


胡蓓蔚

胡蓓蔚
李施嬅

李施嬅



鍾意就快D Share啦!