網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月8日 星期日

林志玲:Chiling姐姐累了!林志玲為家庭退下舞台 __,林志玲,

搵到人生嘅新目標,就應該全力去追。台灣名模林志玲自下嫁日本天團EXILE成員AKIRA(黑澤良平)後,雖然其演變成事業未有停下,不過佢近排已不斷透露口 ...




搵到人生嘅新目標,就應該全力去追。


台灣名模林志玲自下嫁日本天團EXILE成員AKIRA(黑澤良平)後,雖然其演變成事業未有停下,不過佢近排已不斷透露口風,直言演藝事業已非生活重心,未來會以家庭及慈善事業為主,似乎「去意而決」,努力爭取做個稱職嘅好太太,志玲姐姐隨時同大家Say Goodbye!


林志玲婚後頻頻傳遞正能量,喺接受大陸媒體訪問時,就表明依家要專心自己人生:「包括我的家庭、我的慈善事業好好經營就無怨無悔了!如果鎂光燈現在就關掉了,該下舞台了,我充滿感謝,深深一鞠躬。」一早預告晒將會為咗家庭甘願退下來。當中林志玲又自曝當時同AKIRA結婚係「愛情加上勇氣」,演藝事業已經唔係佢生活重心。


其實早在佢40歲生日時,就曾透露本來預計3年後退休,但因為遇到唔錯嘅工作機會,順延至5年後,因為佢想要迎接人生另一個精彩,點估到佢就正正5年後同AKIRA結婚,實現人生願望。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!