網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月8日 星期日

關詠荷:張家輝放心晒!關詠荷獲餅印囡囡做貼身保鏢 __,張家輝,關詠荷,

有個醒目女幫手睇住關詠荷,張家輝可以放心晒啦!55歲的昔日一線花旦關詠荷,自從為影帝老公張家輝誕下女兒張童後,隨即減產幕前演出,專心湊女!不經不覺,張 ...




有個醒目女幫手睇住關詠荷,張家輝可以放心晒55歲的昔日一線花旦關詠荷,自從為影帝老公張家輝誕下女兒張童後,隨即減產幕前演出,專心湊女!不經不覺,張 ...




有個醒目女幫手睇住關詠荷,張家輝可以放心晒


55歲的昔日一線花旦關詠荷,自從為影帝老公張家輝誕下女兒張童後,隨即減產幕前演出,專心湊女!不經不覺,張童下月將踏入14歲,並遺傳了父母的優良基因,愈大愈靚女。


母女超市掃貨


日前下午4時半,關詠荷撇下老公帶餅印囡囡前往中環超市掃貨,一身運動裝打扮的張童,高度已到媽咪耳仔,長得亭亭玉立。當日見關詠荷主要選購靚牛扒及凍肉,張童全程如保鏢般緊貼着媽咪寸步不離。


見記者即跑走


之後兩母女往收銀處排隊付款,期間警覺性甚高的張童發現有記者在場,隨即告知身旁的媽咪,甚少曝光的她再將外套帽戴上遮面,然後急急腳跑去超市門口,手上仍拿着銀紙的關詠荷即把錢收落銀包,便跟着女兒拔足逃跑,後來張童發覺媽咪仍未跟上,於是放慢步伐等埋媽咪,之後兩母女齊齊上車離開。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!