網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月25日 星期三

平安夜寧做「電燈膽」 鍾舒漫唔敢亂約男仔 __,鍾舒漫,

洪卓立和鍾舒漫齊齊出席聖誕節活動。
平安夜寧做「電燈膽」鍾舒漫唔敢亂約男仔洪卓立和鍾舒漫齊齊出席聖誕節活動。鍾舒漫和洪卓立到九龍灣出席聖誕節活動,鍾舒漫表示平安夜無特別慶祝,自言可能年紀 ...




平安夜寧做「電燈膽」 鍾舒漫唔敢亂約男仔

洪卓立和鍾舒漫齊齊出席聖誕節活動。

鍾舒漫和洪卓立到九龍灣出席聖誕節活動,鍾舒漫表示平安夜無特別慶祝,自言可能年紀大了,覺得與家人和喜歡的朋友在一起更開心,晚上則會做「電燈膽」,招呼妹妹和妹夫到她家食飯,問到聖誕節沒有男仔約嗎?她坦言有,但她指聖誕節是重要節日,不希望應約會給人錯誤信息。

鍾舒漫不敢亂約男仔過聖誕節。
鍾舒漫不敢亂約男仔過聖誕節。
洪卓立為拍戲減肥冇食聖誕大餐。

洪卓立為拍戲減肥冇食聖誕大餐。



至於洪卓立表示現時以工作為重,也沒有追求對象,笑指正在減肥中,故聖誕節都要戒口,不能食聖誕大餐,他說:「1月要到內地拍一套要戴頭套的古裝電影,我自己個頭又肥,一梳起頭髮更顯肥,所以要節食減肥,我又有用瘦臉機,但好像沒有太大成效,唯有減得幾多得幾多。」




鍾意就快D Share啦!