網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月15日 星期日

梁佩瑚:梁佩瑚贈言弟婦戴辛尉 凡事要冷靜啲 __,戴辛尉,梁佩瑚,

學嘢啦!藝人梁佩瑚與老公出席弟弟梁焯皓及戴辛尉(Wancy)的婚禮,透露送上入伙傢俬給一對新人,亦送了龍鳳鈪給新娘,問到弟弟終於結婚可是很安樂?她坦言 ...




學嘢藝人梁佩瑚與老公出席弟弟梁焯皓及戴辛尉(Wancy)的婚禮,透露送上入伙傢俬給一對新人,亦送了龍鳳鈪給新娘,問到弟弟終於結婚可是很安樂?她坦言 ...




學嘢


藝人梁佩瑚與老公出席弟弟梁焯皓及戴辛尉(Wancy)的婚禮,透露送上入伙傢俬給一對新人,亦送了龍鳳鈪給新娘,問到弟弟終於結婚可是很安樂?她坦言:「想佢哋結婚好耐,一齊咗咁耐都唔結婚,一直以為佢會快過我同我先生結婚,點知我快過佢,但今晚好開心。」


她又認為弟弟與Wancy是很多世的姻緣,一早當對方是一家人:「相處咗咁耐,而且我哋同老師(戴思聰)同師母好熟。」問到傳授甚麼夫妻相處之道給他們?她笑言:「叫佢哋冷靜啲。(佢哋成日嗌交?)因為Wancy個人直接,佢冇乜點處世過,我都係,所以我哋好似,有時我哋會喺group chat度叫佢哋冷靜啲。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!