網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月15日 星期日

許志安黃心穎偷食:黃心穎突然返港!網民爆粗寸扮可憐:高招 __,安仔,許志安,黃心穎,

網民對佢突然返嚟香港有讚有彈~藝人黃心穎「穩世」8個月突然返港,更當眾淚灑機場,唔少網民對佢呢個舉動持不同意見,有讚有彈!有網友就送上慰問,希望佢可以 ...




網民對佢突然返嚟香港有讚有彈~


藝人黃心穎「穩世」8個月突然返港,更當眾淚灑機場,唔少網民對佢呢個舉動持不同意見,有讚有彈!


有網友就送上慰問,希望佢可以重新振作,放低過去兼繼續喺娛樂圈發展,但亦有網民不值其所為,指佢「你番(返)黎(嚟)啫,我地(哋)無(冇)話過想見到你喎!」、「做人小三仲扮乜可憐,高招!」、「自編自導自演,自己放風。」更有人爆粗話「真係返黎(嚟)陪家人使X同人講咩DLXX」,質疑佢今次回港口裏說探望家人,其實係想重返娛樂圈而試水溫!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!