網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月23日 星期一

【多圖】戴祖儀祝網友「冬至快樂」 意外流出鄺潔楹等小花素顏照 __,戴祖儀,鄺潔楹,

12月22日是冬至,香港人都紛紛提早收工回家團圓,不過有一班TVB藝人就似乎要埋頭工作。戴祖儀日前就在IG上放上她與江嘉敏、劉佩玥、鄺潔楹等一班小花的 ...






12月22日是冬至,香港人都紛紛提早收工回家團圓,不過有一班TVB藝人就似乎要埋頭工作。戴祖儀日前就在IG上放上她與江嘉敏、劉佩玥、鄺潔楹等一班小花的合照,並祝網友們「冬至快樂」。其中一張照片中,上屆香港小姐陳曉華、江嘉敏、戴祖儀和簡淑兒更對着鏡頭扮鬼臉,十分搞笑可愛,雖然小花眾多,但上鏡的小花的小花都有一個共通點,就是她們都是清一色素顏上陣,完全不怕「見光死」。

聖誕就到,準備好禮物未?投

,有大把禮物抽喎!超過70萬元豐富獎品,包括旗艦手機11 Pro Max、Dyson風筒,仲可以有01積分換唔同禮品!





難得見到佢哋淡妝上鏡,原來佢哋皮膚好好。(IG@joeythyee)



即睇幾位小花靚相:







來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!