網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月23日 星期一

【雙喜臨門】蔡卓妍自爆肥腫因下顎有淋巴囊腫 西藥針灸拔罐輪住試  __,蔡卓妍,阿Sa,

 劇照(右)
昨晚2019澳門國際電影節頒獎禮上,蔡卓妍(阿Sa)憑電影《非分熟女》奪最佳女主角獎和劇集《PTU機動部隊》奪最佳女主角獎,一晚影視封后,成為雙料得主 ...




昨晚2019澳門國際電影節頒獎禮上,蔡卓妍(阿Sa)憑電影《非分熟女》奪最佳女主角獎和劇集《PTU機動部隊》奪最佳女主角獎,一晚影視封后,成為雙料得主,而麥兆輝則憑《廉政風雲 煙幕》獲最佳導演獎,任達華憑劇集《破冰行動》贏得最佳男配角。



阿Sa昨晚穿上白色晚裝與任達華一齊行紅地毯,被封雙料影視后,阿Sa表示澳門是她的福地:「我嘅公公同婆婆曾喺澳門生活過一段好長時間,所以每次嚟呢度,無論係表演定拎獎,我都感覺到喺天上嘅公公同婆婆睇住同守護我,今次得獎別具意義。入行多年,試過有唔同嘅提名,亦拎過一啲獎項,呢個代表業界同觀眾對我嘅肯定,但我唔會因為某一、兩個獎就刻意去做唔同嘅演出,獎項永遠無法預測,我只能努力去演好每一個角色,我真心鍾意演戲。」阿Sa在《非》片中大跳鋼管舞,性感誘人。



阿Sa早前被網友發現小腹微凸,繼而傳懷孕,她作出否認。對於外間關心她的健康狀況,阿Sa說:「之前一直覺得下巴腫腫哋,以為自己肥咗,有醫生朋友幫我按過下巴位,初步判斷唔係脂肪、雙下巴,而係摸到有粒嘢,建議我立即去照MRI,起初都有啲擔心,檢驗結果係淋巴囊腫,有兩粒嘢黐住口水腺位置,好彩唔係惡性,起因係免疫系統出錯訊號,我食晒西藥療程,而家搵中醫調理,每星期又去針灸、拔罐,希望盡快康復。」阿Sa表示已安排聖誕同新年跟家人共度:「聖誕新年注重團圓,當然想同自己最想一齊嘅人度過。」阿Sa和鄭秀文(Sammi)合演的電影《聖荷西謀殺案》,被視為明年金像獎大熱作品,阿Sa表示平常心:「Sammi都有同我分享過,無論有冇獎項,我哋都要繼續演好戲,唔好畀自己太大壓力。」



任達華昨晚憑劇集《破冰行動》成為最佳男配角獎得主,他大講得獎感受:「最重要多謝導演,以及劇中演員吳剛、王勁松,同埋扮我囝囝嘅黃景瑜。」憑《廉政風雲 煙幕》獲最佳導演的麥兆輝也說:「若非同楊老闆(楊受成)相識多年、合作無間,都唔會有《廉政風雲 煙幕》,多年嚟我一直同唔同導演合作,但呢部戲係我一個人做導演,自然別具意義。」



劇照(右) 任達華上台領獎。 任達華上台領獎。
任達華和阿Sa一齊行紅地毯。

任達華和阿Sa一齊行紅地毯。
阿Sa一晚影視齊封后。

阿Sa一晚影視齊封后。
阿Sa表示每次拎獎都平常心。

阿Sa表示每次拎獎都平常心。
麥兆輝憑《廉政風雲 煙幕》獲最佳導演獎。

麥兆輝憑《廉政風雲 煙幕》獲最佳導演獎。
阿Sa在《非分熟女》片中大跳鋼管舞,性感誘人。(劇照)

阿Sa在《非分熟女》片中大跳鋼管舞,性感誘人。(劇照)

鍾意就快D Share啦!